Menu toggle

Witamy

Największy w Europie rynek używanych części samochodowych..
Teraz 4.429.541 części zamienne na sprzedaż

Najczęściej zadawane pytania

Wybierz kategorię

Regulamin

Pytanie do przedmiotu

Zamawianie elementu

Dostawa

Moje zamówienie

Powrót

Skarga

Regulamin

1. Ogólnie

Niniejsze Warunki sprzedaży i dostaw („Warunki”) dotyczą zakupu produktów na stronie internetowej www.autoparts24.co.uk, której właścicielem jest Autoparts24 ApS („AP24”). Dlatego przed złożeniem zamówienia prosimy o dokładne zapoznanie się z Warunkami. Wszelkie odstępstwa od niniejszych Warunków będą ważne tylko za pisemną zgodą AP24.

2. Ceny

Wszystkie ceny są podawane zarówno z, jak i bez podatku VAT (podatek od wartości dodanej). Koszt wysyłki do Wielkiej Brytanii jest zawsze wliczony w cenę. Czas dostawy zależy od kraju, do którego ma być wysłany przedmiot, a jeśli dostawa jest do innego miejsca niż Wielka Brytania, zostaną doliczone dodatkowe koszty. Ostateczna cena jest zatem podawana dopiero po poinformowaniu kraju dostawy. W przypadku przesyłek poza Unię Europejską opłaty celne są nakładane zgodnie z przepisami obowiązującymi w danym kraju, których sprawdzenie jest obowiązkiem klienta. Jeśli posiadasz u nas konto komercyjne, zastrzegamy sobie prawo do żądania odsetek w wysokości 2% miesięcznie za kwoty należne w przypadku przekroczenia terminu płatności. Ponadto AP24 zachowuje prawo własności produktu do całkowitej kwoty zakupu, w tym. odsetek i opłat zostały zapłacone.

3. Zamawianie i zawieranie umów

Zamówienie odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego. Porównaj oryginalny numer pozycji lub skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą samochodów w celu uzyskania porady przed zakupem, aby uniknąć błędnych zamówień. Jeśli potrzebujesz pomocy przy zakupie, możesz skontaktować się z centrum obsługi klienta AP24. Godziny otwarcia dostępne na naszej stronie internetowej. Po zamówieniu pozycji w AP24 otrzymasz najpierw potwierdzenie zamówienia, a po zaksięgowaniu płatności otrzymasz fakturę. Jednak wiążąca umowa zakupu zostaje zawarta dopiero po otrzymaniu wiadomości Track & Trace potwierdzającej, że część została wysłana od tego dostawcy. Ponieważ sami nie mamy towaru na stanie, artykuł może zostać wyprzedany u danego dostawcy. Dlatego wiążąca umowa z naszym dostawcą zostaje zawarta dopiero wtedy, gdy towar zostanie potwierdzony w magazynie i stamtąd wysłany.

4. Zapłata

Płacąc kartą kredytową, jesteś chroniony przed nieautoryzowanym użyciem. AP24 używa SSL (Secure Locket Layer) w systemie płatności. Oznacza to, że dane przesyłane w związku z zakupami kartą kredytową są szyfrowane, a zatem tylko agenci rozliczeniowi (tacy jak Bambora czy PayPal) mogą je odczytać. Ani AP24, ani inni nasi partnerzy nie mogą odszyfrować danych. Kwota twojego przedmiotu zostanie odjęta dopiero przy wysyłce przedmiotu. Nigdy nie można odliczyć kwoty wyższej niż ta, którą zatwierdziłeś w momencie zakupu. AP24 akceptuje następujące sposoby płatności: • PayPal • Visa • Visa Electron • MasterCard • Maestro Card

5. Dostawa

Dostawa odbywa się na adres dostawy podany w zakupie. Nie ma możliwości fizycznego odbioru przedmiotu. Jest to podane przy każdym produkcie na stronie internetowej, kiedy produkt zostanie dostarczony. Czas dostawy pojawi się również na potwierdzeniu zamówienia. Jeśli klient nie jest obecny przy odbiorze przedmiotu, a przedmiot nie ma być umieszczony tylko pod adresem dostawy, zostanie podjęta próba ponownej dostawy w porozumieniu z klientem. Jeśli klient i dostawca usług transportowych uzgodnią, że towar można umieścić i pozostawić pod adresem dostawy, klient jest odpowiedzialny za towar od chwili jego umieszczenia i pozostawienia. Po otrzymaniu przedmiotu należy upewnić się, że jest on zgodny z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek w produkcie, należy skontaktować się z AP24 w rozsądnym terminie i wyjaśnić charakter problemu (patrz punkt 7 dotyczący prawa do reklamacji). Masz obowiązek sprawdzić przedmiot niezwłocznie po otrzymaniu. Jeśli przedmiot ulegnie uszkodzeniu w transporcie, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami i złożenie reklamacji. Możesz to zrobić telefonicznie +44 (0) 2036301208 lub wyślij wiadomość e-mail na adres service@autoparts24.eu. AP24 nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane warunkami podobnymi do siły wyższej, w tym wojną, niepokojami społecznymi, klęskami żywiołowymi, strajkami i lokautami, brakiem dostaw surowców, pożarem, uszkodzeniem zakładów produkcyjnych AP24 lub dostawców, wadliwymi opcjami transportu, importem lub warunki eksportu oraz wszelkie inne i / lub epidemie, które opóźniają, ograniczają lub uniemożliwiają AP24 dostarczenie przedmiotu. AP24 nie ponosi odpowiedzialności za gwarancje udzielone przez osoby trzecie.

6. Zdjęcia i opisy produktów

Wszystkie przedmioty są unikatowymi przedmiotami sprzedawanymi pojedynczo za pośrednictwem witryny internetowej. Klient otrzymuje dokładnie taki przedmiot jak na zdjęciach. Żadne instrukcje nie zostaną dołączone, ponieważ sprzedawane przedmioty są używane.

7. Prawo do reklamacji

Zakup podlega regulacjom Unii Europejskiej (Ustawa o sprzedaży towarów), w tym przepisom dotyczącym gwarancji. Prawo do reklamacji dotyczy tylko zakupionego produktu, a nie części zamiennych dostarczonych bezpłatnie. W przypadku silników luźnymi częściami zamiennymi są: sprzęgło, turbosprężarka, pompa wody i dysze itp. Jeśli towar ma wadę lub w zamówieniu jest błąd, klient musi zgłosić reklamację za pośrednictwem linku reklamacyjnego AP24 w sklepie internetowym w profilu klienta. W przypadku używanych części zamiennych należy zwrócić uwagę, że nie wszystkie usterki lub zużycie są objęte gwarancją. Decyzja o tym, czy występuje wada lub niezgodność, zostanie podjęta po przeprowadzeniu oceny. W przypadku kont firmowych obowiązuje 6 miesięcy prawo do złożenia reklamacji. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie lub bez zbędnej zwłoki po wykryciu lub powinno być stwierdzenie braku zgodności. Konsumentom przysługuje 2-letnie prawo do złożenia reklamacji. Reklamację należy zgłosić w rozsądnym terminie po wykryciu wady. W ciągu 2 miesięcy zostanie rozpatrzone w rozsądnym terminie. W przypadku uzasadnionej reklamacji zwrotowi podlegają koszty przesyłki zwrotnej. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji kupujący ponosi koszty przesyłki, w tym koszty zwrotu produktu przez AP24.

8. Opakowanie przy zwrocie przedmiotu

W przypadku zwrotu towaru, który został uzgodniony z AP24, ważne jest, aby odpowiednio go zapakować. Jeśli przedmiot nie jest prawidłowo zapakowany i ulegnie uszkodzeniu podczas transportu, jesteś odpowiedzialny za to uszkodzenie. Jeśli jednak wysłałeś dobrze zapakowany przedmiot, AP24 ponosi ryzyko, jeśli artykuł zostanie zgubiony podczas transportu do naszego magazynu.

9. Prawo do odstąpienia od umowy.

Masz prawo do anulowania zakupu w ciągu 30 dni bez podania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa 30 dni po otrzymaniu towaru. Jeśli zdecydujesz się anulować zakup, musisz poinformować AP24 w ciągu 30 dni od otrzymania towaru o anulowaniu. Wysyłając nam wiadomość e-mail lub ustanawiając skrzynkę zwrotną za pośrednictwem witryny internetowej pod swoim profilem. Jeśli kupiłeś więcej niż jedną pozycję w jednym zamówieniu, możesz anulować zakup tylko niektórych lub wszystkich pozycji. Termin anulowania jest dotrzymany, jeśli wyślesz powiadomienie o anulowaniu lub utworzysz reklamację zwrotną przed upływem terminu anulowania. Właściciel firmy ma również prawo do odstąpienia od umowy; jednakże przedmioty muszą zostać zwrócone w dokładnie takim samym stanie i ilości, jak w momencie otrzymania towaru. Jeżeli jesteś konsumentem i chcesz zwrócić produkt, odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania produktu. Na przykład nie możesz zamontować silnika lub skrzyni biegów i nie wolno łamać plomby / opakowania na komponentach elektronicznych, w tym skrzynce zasilającej, skrzynce rozdzielacza mocy, skrzynce zasilającej abs i skrzynce gwiazdowej. Musisz zwrócić towar bez zbędnej zwłoki i nie później niż 14 dni od daty zawiadomienia o odstąpieniu od umowy i rozpoczęcia zwrotu. Przedmiot musi zostać zwrócony do magazynu zgodnie z dokumentem zwrotu, który został wysłany do Ciebie e-mailem po utworzeniu zgłoszenia zwrotu. Możesz również skorzystać z formuły anulowania na końcu niniejszych Warunków, ale nie jest to obowiązkowe. Koszty przesyłki zwrotnej ponosisz samodzielnie. Ponosisz również ryzyko uszkodzenia lub utraty towaru, chyba że kupiłeś naszą przesyłkę zwrotną. Kiedy anulujesz zakup, AP24 zwróci płatność na Twoje konto tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 14 dni od otrzymania przez AP24 powiadomienia, że chcesz anulować. Zwrotu płatności dokonuje się tą samą formą płatności, jaka została użyta przy składaniu zamówienia (PayPal, konto, karta debetowa). AP24 może jednak wstrzymać płatność do czasu, gdy przedmiot zostanie zwrócony do naszego magazynu lub dostarczysz inne dokumenty potwierdzające, że przedmiot został zwrócony. Pamiętaj, że przedmiot musi być zawsze wysyłany w odpowiednim opakowaniu, a Ty sam ponosisz ryzyko związane z przedmiotem, dopóki przedmiot nie zostanie przyjęty do odpowiedniego magazynu. Dlatego zachowaj pokwitowanie pocztowe zawierające. informacje o kosztach wysyłki oraz wszelkie numery śledzenia i śledzenia. Paczki wysłane za odbiorem nie będą odbierane. AP24 nie pokrywa kosztów związanych z montażem i demontażem towaru, w tym kosztów warsztatu.

10. Specjalne warunki zakupu silników

Zamienne silniki i skrzynie biegów należy zwrócić w jak stanie nienaruszonym i kompletnym. Wszystkie zwracane produkty należy opróżnić z oleju i innych płynów przed wysyłką. Jeśli tak się nie stanie, być może będziesz musiał zapłacić za opróżnienie i ewentualnie czyszczenie ładunku i uszkodzenie innych towarów w samochodzie. Niektóre silniki mogą być wyposażone w czujnik ciepła ze wskaźnikiem, który topi się w przypadku przegrzania silnika. Przegrzanie może wystąpić w wyniku niewłaściwej konserwacji lub jazdy konkurencyjnej oraz podczas jazdy bez odpowiedniego poziomu oleju lub wody. Jeśli wskaźnik czujnika ciepła się stopi, prawo do reklamacji wygasa. Ponadto, jeśli silnik nie zostanie zamontowany przez autoryzowanego dealera, roszczenia właścicieli firm wygasają.

11. Specjalne warunki zakupu innych produktów

Głowice cylindrów (zawory, wałek rozrządu lub podobne części nie są objęte gwarancją): Przed zamontowaniem głowicy cylindrów należy ją poddać próbie ciśnieniowej i przeszlifować powierzchniowo. Jeżeli próba ciśnieniowa wykaże usterkę głowicy cylindra, koszt próby ciśnieniowej zostanie zwrócony po okazaniu paragonu. Jednak w przypadku właścicieli firm kwota zwrotu może wynosić maksymalnie 70 EUR. Części elektroniczne: Większość elementów elektronicznych wymaga programowania po zamontowaniu. Możesz skontaktować się z warsztatem samochodowym w celu uzyskania bardziej szczegółowej oceny. Jeśli plomba paczki została zerwana, prawo do anulowania wygasa, patrz 9 o anulowaniu. W przypadku dostawy oprogramowania prawo do anulowania wygasa zarówno dla konsumentów, jak i właścicieli firm, jeśli pieczęć opakowania została złamana. Części mechaniczne: Zużyte części mechaniczne często mają rysy i mogą być zabrudzone. Zaleca się sprawdzenie i porównanie numeru części z wymontowanej części przed zakupem i instalacją nowego urządzenia, aby upewnić się, że kupujesz odpowiednią część zamienną. Części ciała: Stan części ciała można zobaczyć w kodzie wskazującym na jakość produktu. Używana część ciała często ma rysy i drobne wady, które wymagają malowania. Lampy samochodowe: Na zużytych lampach mogą wystąpić zarysowania. Istnieje kilka rodzajów systemów oświetleniowych. Możesz sprawdzić typ zastosowany w Twoim samochodzie, patrząc na typ światła wskazany na żarówce. Ksenonowe skrzynki kontrolne i żarówki nie wchodzą w zakres dostawy. Jeśli w lampie zamontowana jest skrzynka kontrolna ksenonowa lub żarówka, nie są one objęte gwarancją. Panele: Mogą wystąpić zarysowania na zużytym szkle i szybach. Możesz sprawdzić, czy potrzebna patelnia jest zabarwiona, trzymając kawałek białego papieru za jedną z pozostałych szyb. AP24 nie udziela gwarancji na przewody grzejne ani anteny wbudowane w okna.

12. Dane osobiste

Dla AP24 ważne jest, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne i poufne. Możesz przeczytać więcej o naszej polityce dotyczącej danych osobowych tutaj: www.autoparts24.co.uk/policies

13. Skargi, obowiązujące prawo i jurysdykcja

Zawsze możesz skontaktować się z AP24, jeśli chcesz zgłosić reklamację. Jeśli skarga nie może zostać rozstrzygnięta i jesteś konsumentem, możesz złożyć skargę za pośrednictwem internetowego portalu skarg Komisji Europejskiej. Jest to szczególnie istotne, jeśli jesteś konsumentem zamieszkałym w innym kraju UE. Skargę można złożyć pod następującym linkiem: http://ec.europa.eu/odr. Zgłaszając reklamację należy skorzystać z adresu e-mail AP24: service@autoparts24.eu. Jeśli jesteś właścicielem firmy, wszelkie spory związane z umową należy kierować do duńskich sądów właściwych dla siedziby AP24. Umowa między Tobą a AP24, w tym niniejsze Warunki, podlega prawu duńskiemu, chyba że przepisy dotyczące ochrony konsumentów obowiązują w kraju, w którym mieszkasz. Informacje kontaktowe Autoparts24 ApS Tomsgårdsvej 19, DK-2400 København Telefon: +45 38 74 04 48 Nr SE / CVR: 39 89 47 26

Pytanie do przedmiotu

Czy mogę mieć pewność, że część będzie pasować do mojego samochodu?

Jeśli podany jest oryginalny numer części, który jest taki sam, jak numer Twojej części zamiennej, zazwyczaj możesz być pewien, że część będzie pasować do Twojego samochodu. Jeśli chcesz mieć całkowitą pewność, skontaktuj się ze swoim garażem.

Jakie informacje potrzebujesz, gdy dzwonię lub piszę o części zamiennej?

Po znalezieniu części na naszej stronie internetowej będziemy potrzebować numeru identyfikacyjnego dla części zamiennej. Numer ten znajdziecie w specyfikacji produktu - nr identyfikacyjny Np. D_1234_123456.

Zamawianie elementu

Czy mogę otrzymać zniżkę?

Niestety, nie. Wszystkie nasze ceny są cenami stałymi, w tym bezpłatna dostawa i pełne prawo zwrotu.

Czy są jakieś zalety, jeśli posiadasz autoryzowany garaż?

Tak, są. Jako autoryzowany właściciel garażu masz kilka zalet. Zadzwoń do nas pod numerem +45 38 74 04 48, aby uzyskać więcej informacji.

Jak mam zapłacić?

Możesz zapłacić kartą kredytową, przelewem bankowym (polecenie zapłaty) lub za pośrednictwem konta Paypal.

Jak mogę zapłacić za moją część zapasową?

Możesz zapłacić kartą kredytową lub za pośrednictwem konta Paypal. Niestety, przelewy bankowe nie są możliwe.

Jak utworzyć profil?

Aby zrobić zakupy w Autoparts24, musisz najpierw utworzyć profil z adresem e-mail, imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu. Wtedy masz dostęp do naszej giełdy.

Nie mogę dokończyć płatności — z kim mam się skontaktować?

Rejestrujemy Twoje zamówienie dopiero po dokonaniu płatności. Jeśli masz problemy z płatnością, skontaktuj się z instytucją płatniczą (PayPal lub bankiem).

Przeszukałem stronę internetową, ale nie mogę znaleźć części, której szukam?

Wszystkie dostępne części są dostępne na naszej stronie internetowej www.autoparts24.pl Możesz wyszukiwać za pomocą oryginalnego numeru części zamiennej, kodu silnika lub skrzyni biegów lub przeprowadzić bezpłatne wyszukiwanie tekstowe, jeśli znasz odpowiednie warunki dla części zamiennej. Oczywiście zawsze zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli potrzebujesz naszej pomocy, aby pomóc Ci w wyszukiwaniu. Należy pamiętać, że liczba części zmienia się codziennie, a część, której dziś nie znajdziesz, może być dostępna w ciągu kilku dni

Dostawa

Czy można odebrać część zapasową w magazynie?

Niestety, część zamienna nie może być zbierana bezpośrednio. Nasze magazyny znajdują się w całej Europie, a część zamienna zostanie wysłana przez naszych dystrybutorów bezpośrednio do Ciebie.

Czy można wysyłać do krajów, które nie są wymienione?

Tak, możemy. Prosimy o wysłanie e-maila do naszego działu obsługi klienta na adres: sales@autoparts24.pl. Przekażemy Ci ofertę.

Jak szybko mogę otrzymać zamówiony produkt?

Standardowe warunki dostawy to 2-5 dni powszednie. W przypadku wielu naszych części zamiennych możliwe będzie wybranie opcji dostawy ekspresowej, co oznacza, że otrzymasz część zapasową w ciągu 1-2 dni powszednie.

Moje zamówienie

Co to jest potwierdzenie zamówienia?

Po złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej automatycznie otrzymasz od nas wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Potwierdzeniem zamówienia jest potwierdzenie, że zamówienie zostało zrealizowane.

Czy mogę anulować zamówienie?

Gdy zakup zostanie potwierdzony, Czy to niestety nie jest możliwe, aby anulować zamówienie. Wszystkie zamówienia są przesyłane drogą elektroniczną naszym dostawcom, a przesyłka towaru następuje wkrótce po tym. Zawsze możesz odmówić odbioru paczki i utworzyć zwrot na www.autoparts24.dk. Zwrot zostanie dokonany na rzecz Ciebie — po odejmowaniu przesyłki zwrotnej — gdy paczka zostanie odebrana i przejęta w magazynie.

Czy mogę dodać nowy towar po zrealizowaniu zamówienia?

Nie ma możliwości dodania dodatkowych przedmiotów po złożeniu i zakończeniu zamówienia. W związku z tym należy utworzyć nowe zamówienie. Nie możemy zagwarantować, że zamówienia są wysyłane razem, ponieważ korzystamy z różnych zapasów, dostawców i spedytorów.

Czy mogę zmienić adres po złożeniu zamówienia?

Zamówienie i wysyłka tego samego będą przetwarzane bardzo szybko. Nie ma zatem możliwości zmiany adresu dostawy po złożeniu zamówienia.

Powrót

Co zrobić, jeśli chcę zwrócić zakupiony produkt?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, musisz otworzyć reklamację na naszej stronie internetowej za pośrednictwem swojego konta. Następnie przejrzymy Twoje roszczenie i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Skarga

Jak złożyć skargę?

Jeśli chcesz złożyć reklamację, prosimy o złożenie sprawy na naszej stronie internetowej za pośrednictwem swojego konta. Następnie rozpatrzymy Twoją sprawę i wkrótce się od nas odezwiemy.

Jaką gwarancję udziela się na moją część zamienną?

Zakup jest objęty brakiem zasad zgodności Ustawy o Sprzedaży Towarów, w tym zasad gwarancji. Jeśli działasz jako osoba prywatna, zawsze będziesz mieć 2-letnią gwarancję. Jeśli jesteś firmą, gwarancja obowiązuje przez 6 miesięcy. Dodatkowe informacje można znaleźć w naszych warunkach sprzedaży i dostawy.