Menu toggle

Witamy

Największy w Europie rynek części samochodowych używanych.
Teraz w sprzedaży 3.800.569 auto części

Najczęściej zadawane pytania

Wybierz kategorię

Pytania o produkt

Zamawianie

Dostawa

Moje zamówienie

Zwroty

Reklamacje

Regulamin

Pytania o produkt

Czy mogę mieć pewność, że część będzie pasować do mojego samochodu?

W celu upewnienia się czy zamawiana część będzie pasować do pojazdu, prosimy o porównanie numeru starej, tej wbudowanej części, z numerem części, którą chcą Państwo zamówić. Jeśli oba numery są kompatybilne to wtedy mogą być Państwo pewni, że zamawiana część zamienna będzie pasować. Jeśli jednak nadal mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości prosimy o skontaktowanie się z warsztatem samochodowym, gdzie wykfalifikowany mechanik odpowie na Państwa pytania.

Jakie dane powinienem podać, jeśli chcę uzyskać informacje o konkretnej części zamiennej?

Niezależnie od tego jak będą się Państwo z nami kontaktować, telefonicznie czy też poprzez e-mail, prosimy o przygotowanie numeru oryginalnego (OE) lub numeru OEM części zamiennej. Numer ten podany jest na naszej stronie internetowej w specyfikacji produktu, i wygląda w ten sposób:

  • Numery oryginalne: 55500276, 55500276
  • Numer częściF_0001_308376

Zamawianie

Czy istnieją specjalne oferty dla właścicieli zarejestrowanego warsztatu mechanicznego?

Tak, wszystkim właścicielom zarejestrowanych warsztatów mechanicznych oferujemy specjalne warunki zakupu. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem: +49 (0)5331 80 42712 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: service@autoparts24.pl bądź sales@autoparts24.pl

Czy mogę otrzymać zniżkę?

Niestety nie. Wszystkie nasze ceny są cenami stałymi w które wliczony jest podatek VAT, bezpłatna dostawa, dwuletnia gwarancja oraz pełne prawo do zwrotu kosztów zakupionej u nas oryginalnej, używanej części samochodowej.

Jak mogę zapłacić za zamówioną część zamienną?

W naszym sklepie inernetowym z oryginalnymi, używanymi częściami samochodowymi można zapłacić kartą płatniczą lub za pośrednictwem systemu  PayPal. Niestety nie akceptujemy przelewów bankowych.

Jak utworzyć profil?

Aby zrobić zakupy w Autoparts24, powinni Państwo najpierw utworzyć konto użytkownika na naszej stronie internetowej www.autoparts24.pl klikając na zakładkę "Twój profil". Następnie prosimy wybrać "Utwórz własne konto użytkownika" i wpisać dane osobowe w wymaganych polach. Państwa profil będzie zawierał dane takie jak: imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres rozliczeniowy. Po założeniu konta użytkownika mogą Państwo dokonywać zakupów oraz zgłaszać reklamacje bądź dokonać zwrotu towaru. Jeśli interesuje Państwa to, jak chronimy dane osobowe, zapraszamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności.

Nie mogę dokończyć płatności — z kim mam się skontaktować?

Państwa zamówienie zostaje przez nas rejestrowane tylko w momencie uiszczenia opłaty. Zatem jeśli mają Państwo problemy z płatnością uprzejmie prosimy o skontaktowanie się z odpowiednią instytucją płatniczą (PayPal lub bankiem).

Przeszukałem stronę internetową, ale nie mogę znaleźć części, o którą mi chodzi. Co teraz?

Na naszej stronie internetowej www.autoparts24.pl oferujemy wszystkie części, które w danej chwili są dostępne w magazynach naszych dostawców. Najefektywniejszą metodą jest wyszukiwanie za pomocą oryginalnego numeru lub numeru OEM danej części zamiennej.  Możliwym jest również wyszukiwanie za pomocą kodu silnika, skrzyni biegów lub po prostu poprzez wpisanie marki i modelu samochodu, do którego dana część ma pasować. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +49 (0) 5331 80 42 712.  Warto tutaj nadmienić, że liczba dostępnych części zmienia się codziennie, a zatem część, która jest dziś niedostępna, może pojawić się w sprzedaży w ciągu kilku dni.

Dostawa

Czy jest możliwa wysyłka do krajów, które nie są wymienione na liście?

Tak. Prosimy o wysłanie e-maila z zapytaniem do naszego działu obsługi klienta na adres: sales@autoparts24.pl, a my postaramy się przedstawić korzystną ofertę.

Czy można odebrać część zamienną osobiście w magazynie firmy?

Niestety nie. Zamówiona przez Państwa używana część zamienna nie może być odebrana osobiście. Jesteśmy sklepem internetowym, a magazyny naszych dostawców znajdują się w kilku krajach europejskich, skąd zamówione auto części wysyłane są przez naszych dystrybutorów bezpośrednio pod wskazany adres.

Jak szybko mogę otrzymać zamówiony produkt?

Standardowy okres dostawy wynosi 2-5 dni powszednie. W przypadku wielu  części zamiennych dostępnych na naszej stronie oferujemy również opcję dostawy ekspresowej, gdzie okres dostawy wynosi 1-2 dni powszednie.

Moje zamówienie

Co to jest potwierdzenie zamówienia?

Po złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej automatycznie otrzymają Państwo od nas e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Potwierdzenie zamówienia jest dowodem na to, że złożone przez Państwa zamówienie zostało przez nas otrzymane i oddane do realizacji. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymają Państwo fakturę.

Czy mogę anulować zamówienie?

W momencie, kiedy zakup zostanie potwierdzony, anulowanie zamówienia nie jest już możliwe. Wszystkie zamówienia przesyłane są naszym dostawcom drogą elektroniczną, po czym w krótkim czasie następuje wysyłka towaru. Zawsze jednak mogą Państwo odmówić odbioru paczki i utworzyć formularz zwrotu towaru na stronie www.autoparts24.pl z własnego konta użytkownika. Gdy paczka zostanie odebrana w magazynie, otrzymają Państwo zwrot kosztów za zamówioną część zamienną, pomniejszony o koszty przesyłki zwrotnej.

Czy mogę dodać nowy towar po złożeniu zamówienia?

Niestety nie. Po zakończeniu procesu zamówienia nie ma już możliwości dodania kolejnych towarów. Należy wtedy złożyć nowe zamówienie. Nie możemy zagwarantować, że zamówienia zostaną wysłane razem, ponieważ towar zostaje wysyłany z różnych magazynów i dostarczany przez różne firmy kurierskie.

Czy mogę zmienić adres po złożeniu zamówienia?

Niestety nie jest to możliwe. Cały proces obróbki zamówień jest w pełni zautomatyzowany, zatem nie ma możliwości zmiany ani adresu rozliczeniowego ani adresu dostawy po złożeniu zamówienia.

Zwroty

Co zrobić, jeśli chcę zwrócić zakupioną część samochodową?

Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu zakupionej u nas auto części używanej,  należy to wykonać z założonego u nas konta użytkownika. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza i przesłanie go e-mailem w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Od momentu przyjęcia przez nas Państwa zgłoszenia z prośbą o zwrot, mają Państwo 10 dni roboczych na odesłanie zakupionej części.

Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

Składanie reklamacji odbywa się tylko bezpośrednio z założonego uprzednio na naszej stronie www.autoparts24.pl konta użytkownika. Następnie po rozpatrzeniu przez nas sprawy, klient zostaje niezwłocznie poinformowany co do dalszych kroków. Okres gwarancyjny uprawniający do składania reklamacji wynosi dwa lata, jeśli dokonują Państwo zakupu jako osoba prywatna. Natomiast jeśli działają Państwo jako firma/warsztat samochodowy, gwarancja obowiązuje wtedy przez 6 miesięcy.

Jaką gwarancję udziela się na zamówioną część zamienną?

Zakup podlega gwarancji i regulacjom Unii Europejskiej zawartych w przepisach prawa konsumentów. Jeśli dokonują Państwo zakupu jako osoba prywatna, zawsze mają Państwo bezpłatną 2-letnią gwarancję. Jeśli działają Państwo jako firma/warsztat samochodowy, gwarancja obowiązuje wtedy przez 6 miesięcy.  Dodatkowe informację znajdą Państwo w naszej zakładce dotyczącej ogólnych warunków sprzedaży i dostaw.

Regulamin

1. Warunki ogólne

Niniejsze Warunki Sprzedaży i Dostaw („Warunki”) dotyczą zakupu artykułów  - oryginalnych, używanych części samochodowych, na stronie internetowej www.autoparts24.eu i www.autoparts24.pl, której właścicielem jest firma Autoparts24 ApS („AP24”). Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi Warunkami jeszcze przed złożeniem zamówienia. Wszelkie odstępstwa od niniejszych Warunków będą ważne tylko w porozumieniu z zarządem firmy oraz za pisemną zgodą AP24. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +45 38 74 04 48 lub +49 (0)53318042712 bądź pocztą elektroniczną na adres e-mail: service@autoparts24.pl

2. Ceny

Wszystkie ceny są podawane w dwóch formatach: z podatkiem VAT (cena brutto), jak i bez podatku VAT (cena netto). Koszt wysyłki do Polski jest zawsze wliczony w cenę całkowitą towaru. Cena dostawy zależy od kraju, do którego ma być wysłany towar, a jeśli dostawa jest do innego kraju niż Polska, zostaną doliczone dodatkowe koszty. Ostateczna cena jest zatem podawana dopiero po poinformowaniu kraju dostawy. W przypadku wysyłki do krajów spoza UE, opłaty celne będą naliczane zgodnie z obowiązującymi przepisami danego kraju, za których sprawdzenie odpowiedzialny jest nabywca. Jeśli nabywca posiada u nas konto firmowe, zastrzegamy sobie prawo do żądania odsetek w wysokości 2% miesięcznie za kwoty należne w przypadku przekroczenia terminu płatności. Również w tym przypadku Autoparts24 zastrzega sobie  prawo własności produktu do momentu uiszczenia przez kupującego całkowitej kwoty zakupu, w tym odsetek i innych zaległych opłat .

3. Zamawianie i zawieranie umów

Zamawianie w Autoparts24 odbywa się drogą internetową, za pośrednictwem udostępnionej przez nas cyfrowej platformy, gdzie oferujemy wyłącznie oryginalne, używane części samochodowe. Przed dokonaniem zakupu warto zawsze porównać numer OEM części zamawianej z numerem starej, zużytej części wbudowanej. W razie jakichkolwiek wątpliwości warto wtedy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą samochodów bądź warsztatem mechanicznym. W przypadku, gdy zaistnieje potrzeba dodatkowej pomocy przy zakupie, zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +45 38 74 04 48 lub +49 (0)53318042712. Godziny pracy widnieją na naszej stronie internetowej. Bezpośrednio po dokonaniu zamówienia nabywca otrzymuje najpierw potwierdzenie złożenia zamówienia, a następnie, już po zaksięgowaniu płatności, fakturę. Umowa kupna staje się jednakże dopiero wtedy wiążąca, gdy nabywca otrzyma od Autoparts24 powiadomienie e-mail potwierdzające wysyłkę towaru przed odpowiedniego dostawcę, wraz z danymi do śledzenia przesyłki. Ponieważ towar zostaje wysyłany z różnych magazynów w Europie, kontrola dostępności danego towaru w poszczególnych magazynach nie spoczywa w rękach Autoparts24, ale jest odpowiedzialnością każdego magazynu/dostawcy. A zatem może się zdarzyć, że pomimi, iż dany towar został zamówiony i opłacony może w międzyczasie zostać wyprzedany u danego dostawcy. Dlatego też umowa kupna staje się wiążąca dopiero wtedy, gdy towar zostanie potwierdzony w magazynie przez naszego partnera-dostawcę i stamtąd wysłany.

4. Zapłata

Płatności dokonywane kartą kredytową są chronione przed nieautoryzowanym użyciem. Autoparts24 używa protokołu do zabezpieczania komunikacji odbywającej się w internecie SSL (Secure Sockets Layer) w systemie płatności. Oznacza to, że dane przesyłane w związku z zakupami kartą kredytową są szyfrowane, a zatem tylko agenci rozliczeniowi (tacy jak PayPal) mogą je odczytać. Ani Autoparts24, ani inni nasi partnerzy nie są uprawnieni do odszyfrowywania danych. Kwota zakupu zostanie pobierana z konta dopiero przy wysyłce towaru. Zawsze pobieramy dokładnie taką kwotę, jaka widnieje na potwierdzeniu zamówienia. Nigdy nie pobieramy kwoty wyższej niż ta, którą nabywca zatwierdził w momencie zakupu. AP24 akceptuje następujące sposoby płatności: • PayPal • Visa • Visa Electron • MasterCard • Maestro Card

5. Dostawa

Dostawa odbywa się na adres podany przez nabywcę w momencie  zakupu. Nie ma możliwości fizycznego odbioru przedmiotu. Jesteśmy sklepem internetowym, a nasze magazyny znajdują się w kilku krajach europejskich, skąd zamówione auto części wysyłane są przez naszych dystrybutorów bezpośrednio pod wskazany adres. Czas realizacji dostawy jest podany przy opisie każdego produktu na naszej stronie internetowej, oraz widnieje również na potwierdzeniu zamówienia. Jeśli nabywca nie jest obecny w momencie dostawy, a przesyłka ma być dostarczona bezpośrednio do rąk, kurier podejmie kolejną próbę dostawy po uprzednim skontaktowaniu się z nabywcą. Jeśli nabywca i kurier uzgodnią, że towar ma być doręczony pod wskazany adres, nawet podczas nieobecności odbiorcy, wtedy to nabywca ponosi odpowiedzialność za towar od chwili jego pozostawienia w uzgodnionym miejscu. Po otrzymaniu przedmiotu należy niezwłocznie upewnić się, czy jest on zgodny ze złożonym zamówieniem. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek w produkcie, należy niezwłocznie skontaktować się z Autoparts24 i poinformować o problemie (patrz punkt 7 dotyczący prawa do reklamacji). Jeśli przedmiot uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami i złożenie reklamacji telefonicznie +45 38 74 04 48 lub na adres e-mail: service@autoparts24.eu. Autoparts24 nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane zjawiskami o charakterze siły wyższej, w tym wojną, niepokojami społecznymi, klęskami żywiołowymi, strajkami, pandemią i związanych z nią restrykcjami, brakiem dostaw surowców, pożarem, uszkodzeniem zakładów produkcyjnych AP24 lub magazynów dostawców, wadliwymi opcjami transportu, importem lub  eksportem oraz wszelkimi innymi i/lub epidemie, które opóźniają, ograniczają lub uniemożliwiają AP24 dostarczenie przedmiotu. Ponadto Autoparts24 nie ponosi odpowiedzialności za gwarancje udzielone przez osoby trzecie.

6. Zdjęcia i opisy produktów

Wszystkie artykuły oferowane na naszej platformie internetowej to oryginalne, używane części samochodowe. Każdy element sprzedawany jest oddzielnie. Klient otrzymuje dokładnie taki przedmiot jak na zdjęciach. Żadne instrukcje obsługi bądź montażu nie zostają dołączane, ponieważ sprzedawane przedmioty są używane.

7. Prawo do reklamacji

Zakup podlega dyrektywie Parlamentu Europejskiego 2011/83/UE regulującej prawa konsumenckie, w tym przepisy dotyczące zasad gwarancji, reklamacji i zwrotów. Prawo do reklamacji dotyczy tylko zakupionego produktu, a nie luźnych/dodatkowych elementów zamiennych dostarczonych bezpłatnie. W przypadku kupna silników luźnymi/dodatkowymi elementami mogą być: sprzęgło, turbosprężarka, pompa wody i dysze itp. Jeśli towar ma wadę lub w zamówieniu wystąpił błąd, klient jest zobowiązany złożyć reklamację używając linku reklamacyjnego na profilu użytkownika w sklepie internetowym Autoparts24. W przypadku rzeczy używanej należy pamiętać, że nie każda wada lub zużycie kwalifikuje się do reklamacji. Decyzja o tym, czy dany towar ma wadę lub czy występują jakiekolwiek inne braki uprawniające nabywcę do złożenia reklamacji, będzie udzielana indiwidualnie po  rozpatrzeniu każdej sprawy. Jeśli nabywca jest właścicielem firmy/warsztatu mechanicznego okres gwarancji przysługuje na 6 miesięcy. Jeśli natomias nabywca jest osobą prywatną prawo do reklamacji przysługuje wtedy przez 2 lata. Reklamacje należy składać niezwłocznie po stwierdzeniu wady, a nie później niż dwa miesiące. W przypadku uzasadnionej reklamacji, koszty wysyłki związane z odesłaniem towaru zostaną zwrócone. Jeśli reklamacja jest nieuzasadniona, nabywca zobowiązany jest pokryć koszty zwrotu towaru na własną rękę. Autoparts24 nie pokrywa żadnych kosztów związanych z montażem i demontażem towaru, w tym kosztów warsztatowych.

8. Opakowanie przy zwrocie przedmiotu

W przypadku zwrotu towaru, który został uprzednio zgłoszony pisemnie pocztą elektroniczną i potwierdzony przez Dział Obsługi Klienta, ważnym jest, aby pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu i zapakowaniu przedmiotu. Najlepiej użyć do tego oryginalnego opakowania, w jakim towar został dostarczony. Jeśli przedmiot zostanie nieprawidłowo zapakowany i ulegnie uszkodzeniu podczas transportu, to nabywca ponosi wtedy odpowiedzialność za uszkodzenie i musi liczyć się z dodatkowymi kosztami.  Jeśli nabywca zdecyduje się na skorzystanie z naszego serwisu dostaw, oraz dobrze zapakuje przedmiot, a mimo to przedmiot zostanie uszkodzony lub przesyłka zostanie zagubiona, wtedy to Autoparts24 ponosi wszelakie ryzyko.

9. Prawo do odstąpienia od umowy.

W naszym sklepie internetowym otrzymują Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu towaru. Jeśli zdecydują się Państwo odstąpić od umowy, są Państwo zobowiązani jak najszybciej nas o tym pisemnie poinformować, w ciągu 30 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacji z własnego konta użytkownika na naszej stronie internetowej lub wysyłanie wiadomości e-mail do Działu Obsługi Klienta. Jeśli zakupili Państwo jeden bądź więcej artykułów w jednym zamówieniu, mogą Państwo anulować zakup tylko niektórych lub wszystkich pozycji. Odstąpienie od umowy jest uznane za ważne, jeśli przed upływem terminu 30-stu dni kalendarzowych wyślą Państwo powiadomienie w formie pisemnej (e-mail) lub wypełnią formularz zgłoszenia reklamacji zwrotnej z własnego konta użytkownika na stronie Autoparts24. Wszyscy nasi klienci, zarówno osoby prywatne jak i firmy/warsztaty mechaniczne mają prawo do odstąpienia od umowy. W każdym przypadku zakupiony towar musi zostać zwrócony w dokładnie takim samym stanie i ilości, jak w momencie jego otrzymania. Jeśli jednak towar uległ uszkodzeniu wynikającemu z nieprawidłowego obchodzenia się nabywcy z zakupionym przedmiotem, wtedy to właśnie nabywca ponosi koszty związane z pomniejszeniem wartości tego przedmiotu. Niedozwolonym jest między innymi montaż silnika bądź skrzyni biegów na własną rękę, ponadto nie wolno naruszać żadnych plomb zarówno na obudowie jak i na opakowaniach komponentów elektronicznych, takich jak sterowniki różnego typu. Zwrot towaru musi odbyć się niezwłocznie i nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia od umowy. Przedmiot musi zostać zwrócony do magazynu zgodnie z wytycznymi zawartymi w formularzu zwrotu, który jest wysyłany e-mailem po utworzeniu zgłoszenia. Warto mieć na uwadze, iż w przypadku zwrotów to nabywca pokrywa wszystkie koszty nadania przesyłki zwrotnej z własnej kieszeni.  Również to nabywca ponosi ryzyko uszkodzenia lub utraty towaru, chyba że zdecydował się on skorzystać z naszego serwisu i zakupić naszą przesyłkę zwrotną. W momencie odstąpienia od umowy, Autoparts24 zwraca uiszczoną kwotę na  konto nabywcy tak szybko, jak to tylko możliwe, w ciągu 14 dni od otrzymania  powiadomienia o odstąpieniu od umowy. Kwota ta zostaje pomniejszona o koszty zakupu przesyłki zwrotnej, jeśli nabywca zdecyduje się na skorzystanie z naszego serwisu dostaw. Zwrotu płatności dokonuje się tą samą formą płatności, jaka została użyta przy składaniu zamówienia (PayPal lub karta płatnicza). Autoparts24 zastrzega sobie tutaj możliwość wstrzymania zwrotu płatności do czasu, gdy otrzymamy potwierdzenie z naszego magazynu, że przedmiot został zwrócony lub gdy nabywca przedstawi potwierdzenie nadania przesyłki. Należy pamiętać, że przedmiot musi być zawsze wysyłany w odpowiednim opakowaniu, a nabywca ponosi ryzyko związane z przedmiotem, dopóki przedmiot nie zostanie przyjęty do odpowiedniego magazynu. Warto pamiętać aby zachować wszelaką dokumentację związaną z nadaniem przesyłki zwrotnej, aby w razie problemów móc przedstawić dowód nadania i ubiegać się o zwrot kosztów towaru. Nie mamy możliwości przyjmowania paczek wysłanych za pobraniem. Autoparts24 nie pokrywa kosztów związanych z montażem i demontażem towaru, czy też jakichkolwiek innych kosztów powstałych podczas prac w warsztacie mechanicznym.

10. Specjalne warunki zakupu silników

Montaż wszystkich zakupionych u nas silników używanych musi odbyć się w autoryzowanym warsztacie samochodowym (ASO) lub w zarejestrowanym, niezależnym warsztacie mechanicznym. Prawo do świadczeń w ramach gwarancji zostaje unieważnione jeżeli montaż silnika odbędzie się w innym niż wymienione powyżej punkty. Wszystkie zakupione u nas używane silniki czy też skrzynie biegów należy zwrócić w stanie nienaruszonym i kompletnym oraz przed ich wysyłką opróżnić z oleju i innych płynów. Jeśli zwracany produkt nie zostanie opróżniony jak należy, narażają się Państwo na dodatkową opłatę, związaną z koniecznością przeprowadzenia utylizacji płynnej zawartości elementu bądź czyszczenia transportowanego ładunku, czy też nawet kary pieniężnej w przypadku uszkodzenia innych towarów znajdujących się w samochodzie dostawczym. Warto mieć również na uwadze, że niektóre silniki są wyposażone w czujnik ciepła ze wskaźnikiem, który topi się w przypadku przegrzania silnika. Przegrzanie może wystąpić w wyniku niewłaściwego serwisowania, porywczej jazdy oraz podczas jazdy bez odpowiedniego poziomu oleju lub płynu chłodniczego. Jeśli wskaźnik czujnika ciepła się stopi, prawo do reklamacji i do roszczeń w ramach gwarancji wygasa.

11. Specjalne warunki zakupu niektórych produktów

Głowice, zawory, wałki rozrządu lub podobne części nie są objęte prawem do reklamacji.  Przed zamontowaniem głowicy należy ją poddać próbie ciśnieniowej i przeszlifować jej płaszczyznę (proces planowania głowicy). Jeżeli próba ciśnieniowa wykaże usterkę głowicy cylindra, całkowity jej koszt zostanie zwrócony po okazaniu paragonu. Natomiast w przypadku właścicieli zarejestrowanych firm/warsztatów mechanicznych kwota zwrotu jest ograniczona i jej suma może wynosić maksymalnie 70 EUR. Części elektroniczne: Większość elementów elektronicznych wymaga programowania po zamontowaniu. Uprzejmie prosimy tutaj skontaktować się z warsztatem samochodowym w celu uzyskania bardziej szczegółowej oceny. Jeśli plomba paczki została zerwana i przesyłka została otwarta, prawo do odstąpienia od umowy wygasa, zobacz punkt 9 regulaminu sklepu o anulowaniu zakupu. Również w przypadku dostawy oprogramowania, w momencie gdy plomba opakowania zostanie zerwana oraz przesyłka zostanie naruszona, prawo do odstąpienia od umowy wygasa zarówno dla osób prywatnych, jak i właścicieli firm. Części mechaniczne: Używane części mechaniczne często mają rysy i mogą być zabrudzone. Aby upewnić się, że kupują Państwo odpowiednią część zamienną, która będzie kompatybilna z tą starą i zużytą, zawsze zaleca się sprawdzenie i porównanie numeru obu części, jeszcze przed zakupem a najpóźniej przed instalacją zakupionego elementu używanego. Części nadwozia/karoserii: W przypadku części nadwozia, jeszcze przed zakupem, warto zwrócić uwagę na kod wskazujący na jakość i stan danego elementu oraz na wszelkie dodatkowe informacje od dostawcy, które znajdują się w szczegółowym opisie każdego dostępnego elementu zamiennego. Ponadto należy mieć również na uwadze, iż używane części nadwozia często mają rysy i drobne wady, które mogą wymagać dodatkowego lakierowania. Lampy samochodowe: Decydując się na zakup używanych lamp samochodowych trzeba pamiętać, że są to produkty z drugiej ręki, a więc mogą one mieć zarysowania. Ponadto, warto wiedzieć, że reflektory i lampy pojazdów samochodowych muszą spełniać określone warunki techniczne. Spośród wielu oznaczeń umieszczonych na elementach oświetlenia pojazdu kluczowe są dwa: oznaczenie homologacji i zastosowania. Warto podkreślić, że homologacją objęte są nie tylko reflektory i lampy, ale również zastosowane w nich źródła światła, co oznacza, że do danej lampy nie możemy stosować innych źródeł światła niż tych przewidzianych przez producenta. Moduły/sterowniki świateł Xenon oraz żarówki nie wchodzą w zakres dostawy i nie są dołączane do zamówienia.  Dlatego też, jeśli w lampie montowany jest moduł/sterownik świateł Xenon lub żarówka, nie są one wtedy objęte gwarancją. Szyby: Na używanych szybach i panelach mogą wystąpić zarysowania. Zaleca się sprawdzenie, czy wymieniana szyba jest przyciemniana aby poprawnie wybrać element zamienny. W tym celu można użyć białej kartki papieru, którą przystawia się za jedną z pozostałych szyb. Autoparts24 nie udziela gwarancji na przewody grzejne ani anteny wbudowane w okna.

12. Polityka prywatności

Dla Autoparts24 ważne jest, aby Państwa dane osobowe były przechowywane bezpiecznie i poufnie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności tutaj.

13. Reklamacje, obowiązujące prawo i jurysdykcja

W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt za pomocą formularza dostępnego z konta użytkownika na naszej stronie internetowej www.autoparts24.pl Jeśli reklamacja mimo tego nie zostanie rozwiązana, konsument ma prawo złożyć skargę konsumencką za pośrednictwem internetowego portalu: Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR) pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu  Jest to szczególnie istotne, jeśli są Państwo konsumentem zamieszkałym w innym, niż Dania, kraju UE. Zgłaszając skargę konsumencką na powyższym portalu należy użyć adresu e-mail AP24: service@autoparts24.eu. Jeśli są Państwo właścicielem firmy zameldowanej w Danii, wszelkie spory związane z reklamacjami należy kierować do duńskich sądów okręgowych właściwych dla siedziby Autoparts24. Umowa między konsumentem a Autoparts24, w tym niniejszy Regulamin, podlega prawu duńskiemu, chyba że przepisy dotyczące prawa konsumenckiego w kraju, którego są Państwo rezydentami, stanowią inaczej. Informacje kontaktowe Autoparts24 ApS Tomsgårdsvej 19, DK-2400 København Telefon: +45 38 74 04 48 NIP: 39 89 47 26